Sluta skissa ?

I Onsdags bestämde jag mig för att lägga ner skissandet. Jag skulle skissa upp ett par rosor åt en tjej, jag fick ta paus efter 10 minuter för att ryggen gjorde så jävla ont. När bilden va klar så vart jag inte alls nöjd, skämdes nästan när jag skulle visa den.  Därför lägger jag inte upp den här. Jag har blivit sämre och tappat motivationen helt enkelt.
För över ett år sedan bad Christoffer mig att skissa fram hans tatuering, jag blev gladast i Sverige!
Nu frågar folk varje dag, dom skriver på comunity sidor, msn, ringer eller sms:ar De har helt enkelt blivit för mycket, jag klarar inte av pressen att alltid behöva måla något perfekt! Hoppas ni förstår och kan ta ett nej ett tag framöver, Jag kanske börjar igen, de vet man aldrig.. men just nu så blir de ändå inte bra och då är de lika bra att ni ber någon som kan och vill.

Sen vill jag tacka alla för era fina kommentarer ni gett mig:) utan er hade jag aldrig blivit så bra som jag ändå blev.

Tack alla!!

Vector**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0