Sjukskriven

image1

Idag har jag varit hos läkaren. Jamal Fawaz som han så fint heter sjukskrev mig till 30:e Mars. 
Jag har muskel inflammationer i framförallt i ländryggen och ska träffa sjukgymnasten 26:e Mars.

Detta innebär att jag under 10 dagar framöver inte får anstränga ryggen alls. Jag har ju redan varit hemma från jobbet i en vecka. De kommer bli svårt, jobbigt och framför allt väldigt tråkigt. 

Jag hoppas kunna börja skissa lite smått framöver iaf, ligger efter massa med just skissandet. 

Sen ringer de folk varje vecka som vill att jag ska tatuera. Kul men tråkigt att behöva säga nej. 


Faan va less jag är på de här!

Jag  har iaf skissat upp en tatuering till Fanny Gentz i Åtvidaberg

image4
Jag hoppas du gillar den

Kommentarer
Postat av: Fannymariagentz

Me like, Me like !! ;)

2008-03-19 @ 19:39:45
Postat av: Sussie

Åh vad fin! :D Du är superduktig! Om du nångång framöver känner för det får du gärna hjälpa mig med en tatuering. ;) Kram Sussie!

2008-03-20 @ 07:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0