Gran Turismo 5

Idag har jag lekt med Elin. Hon kom till Falköping vid 11 tiden, då va jag nere på stan och mötte henne. Sen drog vi upp till mig och spelade lite Guitar hero. vid 2 tiden blev Elin hungrig, Jag hade så sjukt mycket mat i kylskåp så hon visste inte vad hon skulle välja. De sluta med att vi gick ner till stan igen och åt. Först var hon sugen på Thai/Kina mat men när hon såg maten ångra hon sig. Vi gick till Mingus och åt Natchos tallrik och Äpplepaj i stället. På vägen hem gick vi förbi Libergs och köpte Gran Turismo 5. På kvällen såg vi Gone in 60 Secounds. 

image25
Jag ägde Elin i Guitar Hero

Kommentarer
Postat av: Syrran speaking :

jag kommer äga dig på guitar hero :D

2008-03-28 @ 23:55:44
Postat av: luhluu

haha sjuukt mycke mar va de ja, hahaa typ majonäs å smör om ja känner dig rätt. Men mingus e ju sjukt gott tycker du å ja ska käka där nångång =D har du ätit den starka med typ grön curry och kykling? tror den heter papangama kyckling. =D

2008-04-01 @ 17:44:21
URL: http://luhluu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0