Glad Kyckling och gött nytt ägg

Så var påsken över då, den kallaste i mitt liv. Emil var snäll och körde Sami och mig till Ulricehamn igår kväll. Vi gick på 2 förfester och avslutade natten på Pluto. När vi gick hem vid 3 tiden var de svin kallt ute, kollade på termometern hos morsan och den visa 16 minus. De är helt sjukt! Nästa midsommar kommer vi få åka skidor runt midsommarstången och fira studenten i vintermundering. image24
Jag kände att jag va tvungen att skissa upp en påsk teckning. Orka dock inte lägga så mkt energi på den men här är årets påsk bild från mig.

Kommentarer
Postat av: Noubaelin

Sviincool bild, haha du har fångat påskens .... budskap? :P

2008-03-24 @ 17:00:19
Postat av: ems

fett snyggt :)

2008-03-27 @ 10:18:39
URL: http://thisisems.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0